Незначителна облачност 20 °C
Реклама — Зона 3 (728x90)
Рекламите се зареждат само от haskovo.net
Хасково България Светът Обяви Видео eTV

Средиземноморската диета предпазва жените от инфаркт

8,882 прегледа
Рубрика „Здраве“ | Таня Тодорова
0

Жените, които спазват средиземноморска диета, са с 22 процента по-малък риск от инфаркт. Защитният ефект на рибата, плодовете, ядките и зехтина обаче е по-малък за мъжете, съобщи в. "Дейли мейл".

Учени от университета на Източна Англия сравниха рисковете от инфаркт за 23 000 души за период от 17 години. Резултатите им показват, че общата опасност при спазващите средиземноморска диета намалява със 17 процента, но има голяма разлика при двата пола.

Докато при жените той спада с 22 процента, при мъжете спада едва с 6 процента.  Участниците в изследването са били на възраст от 40 до 77 години.

Предишно изследване установи, че средиземноморската диета осигурява по-добър сън.

Видео по темата

Източник: dariknews.bg
Сподели
Реклама — Зона 16 (728x90)
Рекламите се зареждат само от haskovo.net

Facebook коментари

Коментари в сайта (0)

Все още няма коментари. Бъди първият!