Незначителна облачност 20 °C
Реклама — Зона 3 (728x90)
Рекламите се зареждат само от haskovo.net

Учените назоваха напитката, от която ви се иска секс

4,641 прегледа

Ежедневната консумация на една чаша сок от нар увеличава сексуалното желание. Това стана ясно от едно проучване, проведено от университета Queen Margaret в Единбург, пише TCH.ua.58 жени и мъже на възраст от 21 до 64, в рамките на две седмици дневно изпивали по чаша сок от нар и почувствали прилив на тестостерон, който увеличава сексуалното желание и при двата пола.Според учените, у тези, които са участвали в проучването, нивото на хормоните се увеличава от 16 до 30 процента. Както отбелязват учените, като страничен ефект повишаването на нивата на тестостерон също може да помогне за подобряване на настроението на човека и за засилване на паметта му, и дори за облекчаване на стреса.Така че - пийте сок от нар!

Видео по темата

Източник: http://snews.bg/
Сподели
Реклама — Зона 16 (728x90)
Рекламите се зареждат само от haskovo.net

Facebook коментари

Коментари в сайта (0)

Все още няма коментари. Бъди първият!