Незначителна облачност 20 °C
Реклама — Зона 3 (728x90)
Рекламите се зареждат само от haskovo.net

Кафето - полезен съюзник срещу рака на простатата

3,118 прегледа
Рубрика „Здраве“ | Таня Тодорова
0

Учени от Китайския медицински университет установиха, че мъжете, които искат да намалят риска от рак на простатата, е достатъчно да пият по няколко чашки кафе на ден. Нещо повече - хората, диагностицирани с това заболяване, дори подобряват шанса си за оцеляване, ако консумират въпросната напитка, предава Daily Mail.

За да достигнат до това заключение, специалистите анализират данни от 16 изследвания по темата, извършени в Северна Америка, Европа и Япония. В тях са взели участие над милион мъже. 57 732 от тях са развили рак на простатата.

Оказва се, че рискът от това заболяване е с 10 процента по-малък при любителите на ароматната напитка. Същевременно кафето подобрява шансовете за оцеляване на пациентите с такава диагноза с 16 процента.

Разбира се, прекаляването с кафе се смята за вредна за здравето, но предишни изследвания установиха, че то намалява риска от рак на черния дроб, червата и млечната жлеза.

Видео по темата

Източник: Obekti
Сподели
Реклама — Зона 16 (728x90)
Рекламите се зареждат само от haskovo.net

Facebook коментари

Коментари в сайта (0)

Все още няма коментари. Бъди първият!